OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
- Kategorija: BLOG
- Hitovi: 2875
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar.nov. br. 41/14), obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu iskazati u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama pri čemu ćemo Vam, bez odgađanja, pisano potvrditi primitak prigovora. Prigovor također možete poslati putem telefaksa, pošte ili elektorničke pošte.
- Telefax: 022/ 660 - 233
- Komunalno poduzeće d.o.o. 22300 Knin, Trg Oluje 5. kolovoza 1991. br. 9.
- e-mail adresa: komunalno@komunalno-knin.hr
Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Molimo Vas da u prigovoru obvezno navedete podatke o potrošaču:
- ime i prezime
- adresa za dostavu odgovora
Dokument obavijesti možete preuzeti ovdje