Preuzmite potrebni obrazac prije dolaska u Komunalno poduzeće. Molimo da, ukoliko dostavljate prigovor/zahtjev mailom, priložite i kopiju osobne iskaznice. NAPOMENA: za izvršenje radova/usluge OBAVEZNO je ispuniti za to predviđen zahtjev (a ne opći zahtjev) uz koji možete priložiti eventualno dodatno pismeno pojašnjenje traženih radova ili usluga.
Istraživanje puknuća cijevi uređajem geofon
Izdavanje tehničkih uvjeta za priključenje / razdvajanje / premještanje priključka
Na projektnu dokumentaciju / građevinske dozvole / lokacijske dozvole
Izdavanje položaja i podataka vodovoda i kanalizacije na papiru A3/A4/digitalnom obliku
Na zahtjev korisnika: kućanstvo do fi 2", Ostali do fi 2", Fi 2" i većim od fi 2"
Kontrola vodomjera na zahtjev korisnika
Probijanje, odštopavanje, ispiranje odvoda, čišćenje slivnika, čišćenje pjeskolova
Dobava i ugradnja sekundarnih vodomjera koja se čitaju bežičnim putem
naš proces rada u
3 koraka
Iz godine u godinu, kako nastojimo poboljšati kvalitetu naših usluga, tako nastojimo poboljšati i sami sebe, te ubrzati naš proces rada, a sve kako bi upravo Vi - naši korisnici bili zadovoljni.
Kontaktirajte nas putem telefona ili E-mail-a vezano uz puknuće, reklamaciju. Tel.: 022 / 660 - 067, E-mail prijave.kvarova@komunalno-knin.hr
Vaš ćemo zahtjev u najkraćem mogućem vremenu provjeriti i preusmjeriti nadležnoj službi Komunalnog poduzeća